Opis
Szkolenie dla grupy w Proenduro.pl to dzień bardzo pracowity, ale jednocześnie prowadzony w spokojnej atmosferze sprzyjającej nauce. Nasze zajęcia to idealna forma integracji połączonej z nauką i przygotowanie do dalszej motocyklowej eksploracji mało uczęszczanych szlaków. Zaczynamy o godzinie 8.30 rejestracją uczestników, a kończymy po godzinie 16.00 (czasem później) podsumowaniem dnia szkoleniowego i końcową rozmową z Twoim trenerem zanim ostatecznie wszyscy udadzą się do domów.
Na placu szkoleniowym i na szlaku jest nie więcej niż 6 uczniów przypisanych do jednego trenera. Jeśli Wasza grupa jest większa – przydzielimy Wam większą liczbę trenerów. W ciągu dnia wygospodarujemy czas na przekąski, zimne i gorące napoje, oraz obiad.
Jak wygląda szkolenie enduro?
Jeden poziom naszego szklenia to cały dzień teorii i praktyki. W ciągu każdego dnia czeka Cię szereg krótkich dyskusji omawiających poszczególne elementy techniki jazdy. Po każdym z nich omawiany element ćwiczysz z instruktorem w terenie, a po zakończeniu każdej jazdy, omawiasz z nim jej wyniki. Spodziewaj się również niestandardowych ćwiczeń, których nie ma w ramowym planie dnia.
Nasz program szkoleniowy podzielony jest na cztery podstawowe bloki tematyczne. W każdym z nich pochylamy się nad innym obszarem jazdy ciężkim motocyklem terenowym. Nasze „poziomy”, to nie poziomy trudności. Sugerujemy realizować je w proponowanej przez nas kolejności, tak abyś maksymalnie efektywnie wykorzystał swój czas i pieniądze. Cztery podstawowe poziomy uzupełnione są o szkolenia tematyczne oraz zajęcia indywidualne. Szkolenie dla grupy może obejmować elementy ze wszystkich naszych poziomów szkolenia.
Dzień w Proenduro.pl
Szkolenie dla grupy enduro w Proenduro.pl to dzień bardzo pracowity, ale jednocześnie prowadzony w spokojnej atmosferze sprzyjającej nauce. Zaczynamy o godzinie 8.30 rejestracją uczestników, a kończymy po godzinie 16.00 (czasem później) podsumowaniem dnia szkoleniowego i końcową rozmową z Twoim trenerem zanim ostatecznie wszyscy udadzą się do domów.
Jesteś posiadaczem BMW GS, Triumpha Tigera, Yamahy Tenere, KTMa serii Adventure, czy Multistrady? Nie boisz się zmiany opon na terenowe? Jeśli tak, to nie mogłeś trafić lepiej!